Vertrek uit Nederland - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Marja Bleeker - WaarBenJij.nu Vertrek uit Nederland - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Marja Bleeker - WaarBenJij.nu

Vertrek uit Nederland

Door: Jean en Mar

Blijf op de hoogte en volg Marja

17 November 2017 | Zuid-Afrika, Pretoria

Het was vroeg vanochtend, 6.15 uur bracht Henk ons met Dennis zijn auto naar Schiphol.
Na een half uurtje vertraging gingen we om 11.00 uur de lucht in. Gelukkig een rustige vlucht en we werden goed verzorgd door de KLM meiden.
Om 22.00 plaatselijke tijd geland in Johannesburg. Onze transferchauffeur stond al, breed lachend, te wachten. 23.30 kwamen aan in het hotel: Court Classique Sweet Hotel in Pretoria. Inchecken en even wat drinken, daarna lekker slapen.

• 18 November 2017 - 16:57

Gitta:

Leuk, het eerste verslag! Super om op de hoogte te blijven van jullie avontuur :-)

• 19 November 2017 - 12:42

Dennis:

Leuk eerste berichtje.
    Ik ga het bijhouden.
    Mooi dat de reis relaxed en goed begonnen is.

• 19 November 2017 - 18:26

Henk Jr.:

jullie eerste verslagje is gelukt. mooie auto!!!!!!!!!!!!!!!