Durban 26-11-2017 29 graden - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Marja Bleeker - WaarBenJij.nu Durban 26-11-2017 29 graden - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Marja Bleeker - WaarBenJij.nu

Durban 26-11-2017 29 graden

Door: Jean en Mar

Blijf op de hoogte en volg Marja

26 November 2017 | Zuid-Afrika, Durban

Om 09.00 vertrokken we van onze mooie Lodge naar Durban. Een rit van 3,5 uur.
De rit verliep voorspoedig. Uiteraard weer mooie landschappen gezien en heel veel snelweg. Langs de snelweg (120 km) lopen de mensen (soms wel 15 km) om naar de supermarkt te gaan. Het inhalen in Zuid Afrika gaat heel relaxt. Als je sneller rijdt dan je voorganger, dan gaat deze op de vluchtstrook rijden om jouw te laten passeren. Als bedankje knipper je 2x met je paniek lichten.
Aan gekomen in Durven konden we vanwege wegwerkzaamheden het hotel niet zo gauw vinden. We vroegen de weg aan een security en hij zei: rijdt maar achter me aan en bracht ons tot aan de voordeur. Het hotel ligt vlakbij het strand en de haven. De kamers waren nog niet klaar, dus zijn we naar het strand/de boulevard gegaan. Heerlijk op terras gezeten een mojito gedronken, een tosti gegeten en genoten van de live muziek. Naast het strand lag een groot zwembad en speelparadijs voor kinderen. Ook lag er een oude boot wat omgebouwd is als casino. Op de terugweg naar het hotel door het winkelcentrum gewandeld, behoorlijk groot. Verder niet veel meer gedaan.
Morgen om half zeven ontbijten want we moeten nog 45 min naar het vliegveld rijden, de auto inleveren en om 9.50 uur vliegen we naar Port Elisabeth. In het hotel gegeten en op tijd naar bed.

• 26 November 2017 - 17:46

Gitta:

Ja hoor, gewoon even een strandvakantoe midden in je safari-vakantie. Superrelax zeg!! GeZellige foto’s

• 26 November 2017 - 19:20

Henk Jr.:

ff relaxen, drankie drbij, mooi weertje, toemaar, lekker hoor. zo hoort t ook. goeie vlucht morgen.

• 26 November 2017 - 19:22

Henk Jr.:

Amstel en OLA en de pier van Scheveningen. zijn jullie wel in het buitenland!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 27 November 2017 - 07:47

Tjeerd:

Ziet er heerlijk tropisch uit. Altijd lekker zo’n traditionele zuid-afrikaanse lunch ..... tosti’s!!!

• 27 November 2017 - 07:55

Marja: