Van Addo naar Knysna - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Marja Bleeker - WaarBenJij.nu Van Addo naar Knysna - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Marja Bleeker - WaarBenJij.nu

Van Addo naar Knysna

Door: Jean en Mar

Blijf op de hoogte en volg Marja

29 November 2017 | Zuid-Afrika, Knysna

Woensdag 29 november 21 -24 graden
We werden pas om kwart voor acht wakker. Dus pas tegen tien uur vertrokken richting Knysna, via de gardenroute.
Bij Stormsrivers zijn we naar Storm River Mouth gegaan, een natuurreservaat waar je bij het strand komt (Indische Oceaan).
Als ze er zijn kan je hier walvissen spotten, maar jammer genoeg waren ze er niet. Wel dolfijnen.
Onderweg naar Knysna zagen we kilometers lange verbrande bomen door de bosbranden eerder dit jaar.
In Knysna hadden we een soort blokhut met twee slaapkamers en twee badkamers en een grote veranda. Lekker relaxt in het huisje gegeten. Rob had lekkerbekken, oesters en patat gehaald. En toen een rustig avondje "thuis" met een boek, tv en/of telefoon.

• 01 December 2017 - 09:41

Henk Jr.:

ook wel eens lekker, beetje autorijden en relaxen.

• 01 December 2017 - 09:43

Henk Jr.:

en mooie kust, lekker ruig. jammer van de walvissen.

• 02 December 2017 - 11:41

Gitta:

Wat een mooi landschap, het lijkt wel of zuidafrika alles heeft, safari, dieren, natuur en landschappen. Heel gaaf mamsie. Dikke Kussss

• 02 December 2017 - 16:20

Marjo:

Hoi Mar, Jean en Rob, wat een mooie reis maken jullie. Ik heb van Henk pas de link gekregen, dus ik heb nu pas al jullie verhalen gelezen. Ik wist helemaal niet dat jullie dit online bijhielden. Wat hebben jullie al veel gezien en wat een mooie foto´s. Wel een beetje laat, maar geniet nog maar even lekker. Ik kijk uit naar het volgende verhaal. Groetjes Marjo