2e safari 21 november 2017 37 graden - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Marja Bleeker - WaarBenJij.nu 2e safari 21 november 2017 37 graden - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Marja Bleeker - WaarBenJij.nu

2e safari 21 november 2017 37 graden

Door: Jean en Mar

Blijf op de hoogte en volg Marja

21 November 2017 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Vanochtend werden we om 4.45 uur gewekt voor de 2e safari. We hebben hele troep leeuwen gezien. Op een gegeven moment waren ze nog maar 3 meter van onze auto vandaan. Zo indrukwekkend. Helaas verder geen dieren meer gezien.
Om half 11 vertrokken we naar Hoedspruit en onderweg zagen we een neushoorn, giraffes, impala's en komedies.
Onze Lodge in Hoedspruit is nog mooier dan de vorige. Een privé villa met zwembad(je). De rest van de dag lekker geluierd. We hebben bij het restaurant van de Lodge gegeten en nu moe naar bed.
Vandaag dus een kort verhaal maar des te meer foto's.

• 21 November 2017 - 21:03

Gitta:

Bizar mooi zeg. Wat hebben jullie een topvakantie, al zoveel moois gezien en meegemaakt. Leuk om dit een beetje met jullie meentenbeleven :) :)

• 22 November 2017 - 08:49

Henk Jr.:

mooie foto's gemaakt zeg. en zoveel verschillende dieren in 1 safari! lijkt me raar zitten op zoon tribune auto terwijl de beesten om je heen lopen. lijkt me een goeie dag geweest!!!

• 22 November 2017 - 10:27

Gitta:

Die foto van de 2 leeuwen lijkt wel een national geographic foto

• 22 November 2017 - 11:37

Dennis:

Super mooie foto's.
    En gaaf dat je die dieren ook in het echt ziet en van zo dichtbij :).
    Dat zijn nog eens tijden zeg. Dan is een luier dagje ook wel lekker. Zeker als het lekker luxe is.
    Geniet er lekker van.

• 22 November 2017 - 17:29

Tjeerd:

Weer erg mooi hoor. Fantastisch zo in het wild!!

• 22 November 2017 - 18:25

Jos En Will:

Wat eng zo'n open auto! En die leeuwen dan ook zo dichtbij. Geweldige ervaring dus. Leuke foto's