De laatste safari - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van Marja Bleeker - WaarBenJij.nu De laatste safari - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van Marja Bleeker - WaarBenJij.nu

De laatste safari

Door: Jean en Mar

Blijf op de hoogte en volg Marja

28 November 2017 | Zuid-Afrika, Addo

Maandag 27 november 28 gr
Heel vroeg opgestaan, omdat we om tien voor negen op de luchthaven moesten zijn en voor die tijd de auto moesten inleveren.
File rijden naar de luchthaven, maar daar ging alles heel vlot.
Een rustige vlucht gehad van Durban naar Port Elisabeth.
Daarvandaan naar Addo gereden.
We hebben weer een prachtige Lodge, zo groot en mooi.
Verder een rustige dag en een safari geboekt voor de volgende middag.

DINSDAG 28 november 33 gr s avonds 17 gr
Geen wekker !!
Super ontbijt gehad met uitzicht op de wevertjes die druk met hun nestjes bezig zijn.
Toen zijn we naar het Addo Elephant park gegaan. Heel veel olifanten en ook andere dieren gezien.
Om 14.00u werden we opgehaald door Scottia Safaris voor een safari met diner.
Het was geweldig. We hebben zoveel gezien, alle soorten herten, neushoorns, nijlpaarden, wrattenzwijnen, giraffen, zebra's, leeuwen (2 mannetjes) en zelfs springhazen.
Een olifant had een heel kleintje, en een andere een wat grotere.
Een olifant, de leeuwen en de neushoorn waren gewoon op een meter afstand van ons.
We hebben een paring van de leeuwen gezien, zo bijzonder (net discovery).
Om zeven uur gingen we eten in het park, super. Allerlei gerechten in pannen op kooltjes. Zo leuk.
Daarna nog een korte avondsafari en om kwart over tien weer terug gebracht. TOPDAG!!

• 29 November 2017 - 12:10

Gitta:

Zo gaaf zeg!!! Wat een mooie fotos, en weer prachtige dingen meegemaakt, dat paren van de leeuwen zien ze niet vaak zeker, even er even een foto van maken, arme leeuwtjes hahahaha.

• 29 November 2017 - 17:24

Tjeerd:

Klinkt als weer een fantastische safari dag. En heel mooie foto’s weer. Supergaaf dat je dat allemaal in het wild hebt gezien.

• 30 November 2017 - 13:02

Robin:

Heb je verslag gezien veel plezier Nog! Tot thuis groetjes robin

• 30 November 2017 - 13:03

Robin:

Heb je verslag gezien veel plezier Nog! Tot thuis groetjes robin

• 30 November 2017 - 15:31

Henk Jr.:

helemaal top luitjes. leuk om te lezen dat het een topdag was. kan ook niet anders met alles wat jullie gezien en gedaan hebben.